Bijna, bijna - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van zijltjezijltje - WaarBenJij.nu Bijna, bijna - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van zijltjezijltje - WaarBenJij.nu

Bijna, bijna

Blijf op de hoogte en volg

15 Oktober 2012 | Nederland, Almere Stad

Ik zat zwaar te twijfelen of ik wel een blog zou bijhouden, voor die paar weekjes. Maar het is eigenlijk wel makkelijk, hoef ik maar 1x wat te schrijven. Het is tenslotte vakantie ;-D

Hopelijk heb ik af en toe de tijd om achter een computer te kruipen en dan zal ik jullie weer op de hoogte houden van mijn nieuwe avonturen.

Dikke kus,
Linda

  • 17 Oktober 2012 - 18:13

    Yvonne:

    Hey kratje,

    Groot gelijk hoor dat je het op deze mannier doet. Maar geniet wel he die 3 weekjes zijn zo voorbij als je niet oppast. Voor jou en Kim een hele goed reis daar naar toe en geniet daar volop van alles. Maak er een leuke vakantie van. Maar dat kunnen we wel aan je overlaten hahahahaha
    dikke kus Yvon

  • 17 Oktober 2012 - 19:54

    Sonja:

    Ik wens je een goede reis toe!
    Doe voorzichtig, en geniet er lekker van!
    Ik vind je reis verhalen altijd SUPER leuk om te lezen, dus ik kan niet wachten.. Fijn dat je de blog toch hebt gekozen!
    Fijne vakantie, HAVE FUN!
    Veel liefs
    Sonja

  • 18 Oktober 2012 - 09:04

    Monique:

    Heel veel plezier he Linda! Ben benieuwd naar al je spannende en leuke verhalen op je blog!
    lieve groetjes,
    monique richard en juliëtte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Almere Stad

Brazilie

Een kort reisje tussendoor :-D

Recente Reisverslagen:

04 November 2012

Salvador deel 2

02 November 2012

Salvador

29 Oktober 2012

Nog steeds Ouro Preto

28 Oktober 2012

Ouro Preto

25 Oktober 2012

Paraty

Actief sinds 15 Okt. 2012
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 2476

Voorgaande reizen:

18 Oktober 2012 - 08 November 2012

Brazilie

Landen bezocht: