Nog steeds Ouro Preto - Reisverslag uit Ouro Preto, Brazilië van zijltjezijltje - WaarBenJij.nu Nog steeds Ouro Preto - Reisverslag uit Ouro Preto, Brazilië van zijltjezijltje - WaarBenJij.nu

Nog steeds Ouro Preto

29 Oktober 2012 | Brazilië, Ouro Preto

Tja, als de computer het doet en je hebt wat tijd, dan kruip je er even achter. Maar helaas, zelfde computer, nog steeds geen lachend gezichtje te maken.

Vandaag zijn we naar een klein watervalletje gegaan, met de tourguide. Gelukkig was hij mee, anders hadden we het nooit gevonden. Het was echt een wandelpad in the middle of nowhere.
Maar na een uur wandelen, konden we dan eindelijk gaan zwemmen. Heerlijk even afkoelen.
Op de terugweg, tijdens de wandeling, waren onze voeten en benen aardig vies geworden van het rode zand en ik zat nog te grappen, stel je voor dat ze nu helemaal geen water meer hebben in het hostel, want vanmorgen hadden ze op de beneden verdieping geen water. En ik had niks moeten zeggen, want bij binnenkomst van het hostel kregen we te horen, dat het hostel en zelfs het hele dorp geen water heeft. Daar zitten we dus, met onze vieze voeten en we kunnen ze nergens wassen. Vanavond de nachtbus, dus dat wordt waarschijnlijk stinkend en vies de bus in.
Maar we hebben nog een paar uur, dus hopelijk krijgen we in de tussentijd toch nog water. Fingers crossed.

Vanmorgen ook meteen de knoop doorgehakt wat ik ga doen in mijn laatste week en ik vlieg naar Salvador. Daar blijf ik dan 5 dagen en dan heb ik nog anderhalve dag in Rio om te relaxen. Moet genoeg zijn.

Dikke kus

• 29 Oktober 2012 - 20:35

Sonja:

Hey Stinkertje...

Hoe gaat het nu met je voetjes?
    Nog water kunnen vinden? Ik hoop voor jou en je mede reizigers wel :)
    Klinkt goed verder je reis!
    Spannend Salvador! Leuk!
    Hou ons op de hoogte, erg leuk om je belevnissen te lezen!

De Tuin is helemaal klaar, over 2 weken komt de tuinset (helaas is het weer gelijk pet geworden)maar ja dat wisten we ook wel met oktober....
    Maar in het voorjaar wordt het gelijk genieten!

Goede reis verder!
    GENIET ERVAN!
    Veel liefs
    Sonja

• 30 Oktober 2012 - 08:26

Jolanda:

Hello,
    Heb je je nog weten op te frissen? of heb je een nieuwe voet- c.q. beenscrub ontdekt?!
    tja dan zijn wij toch een stel verwende noord-europeanen, met overal water om ons af te spoelen.
    komt het niet uit de kraan dan wel uit de hemel.....momenteel hier uit de hemel genoeg water!!
    Tijd om afscheid te nemen van je reisgenootje is dus gekomen. Nog een weekje 'alleen' verder. Op naar Salvador! Een fijne tijd daar gewenst.
    L-Jo

• 30 Oktober 2012 - 11:04

Yvonne:

Hey kratje,
    Hebben jullie nog de gelegenheid gehad om jullie op te frissen voor de busreis??? Hopelijk wel. Wat zijn we dan verwend he. Je laatste daagjes met Kim en dan nog een weekje alleen verder naar Salvador dus. Gezellig hoor. Wens Kim een goede terugreis en jij nog heel veel plezier in Salvador.
    dikke kus vlerkje

• 30 Oktober 2012 - 22:41

Loppie:

Hey linda de pinda,

Tsjonge lekker bij een watervalletje zwemmen..... !!! Dat klinkt idyllisch en bovendien een goede bijkomstigheid na een flinke wandeling in de warmte... Lekker hoor zo genieten.... EN wat is het genieten met vieze, rode stinkvoeten en benen de bus ingaan... Ach nou ja, je zult vast bij de lokale bevolking passen nu.... (of is het niet zo erg als in peru en bolivia)...

Jeetje, jammer dat je bijna afscheid moet gaan nemen van je reisgezelschap, maar een weekje alleen dat lukt toch wel lijkt mij. En bovendien zijn er genoeg mensen om te leren kennen, dus dat komt wel goed.... Leuke keuze heb je gemaakt en bovendien ook erg spannend en leuk om ook dat nog te kunnen zien...

Het is leuk om je reisverhalen te lezen (erg lachwekkend, alles wat je mee maakt), de tijd vliegt trouwens voorbij.... Maar ja drie weken is ook niet zo langvergeleken bij de normale vakanties die je hebt.... Nou babe, geniet nog even lekker, nog ruim een weekje te gaan... kussie kussie